Data e postimit: 2020-10-27 00:58:01
Lexime: 2674
Të jesh pro apo kundër dënimit me vdekje
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dënimi me vdekje
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.Turma të panumërta njerëzish kërkonin dënimin e tij me vdekje.Mundësisht në mënyrën më çnjerëzore të mundshme.Disa thonin ta torturonin,ta ekzekutonon si në kohërat mesjetare.Mëshira ishte e padëshiruar në këtë rast.

Por le të ndalemi te gjyqi.Unë,bashkë me disa të tjerë,ishim prezentë në sallë.Sapo ai burri i akuzuar hyri në sallë,një ndjenjë urrejtje dhe neverie u ndje te të gjithë.Qe e pashmangshme.E cila u vu re dukshëm dhe te gjykatësi.Më vonë tek shprehte në detaje krimin e burrit,gjykatësi e pyeti nëse ndjente ndonjë fije pendese.E ai menjëherë,pa u dridhur qerpiku ,tha se nuk ishte penduar aspak.Një mori sharjesh kumbuese u lëshuan menjëherë nga publiku,akoma dhe më shumë.

Pas gjithë atyre procedurave gjyqësore të themi më mirë,shfaqjes së zemërimit të njerezve ndaj kriminelit,nje vendim merret.Gjykatësi me zë të lartë dhe me një ftohtësi lexoi : I akuzuari dënohet me vdekje.Unë edhe pse isha spaktator,u shtanga.Mu prenë gjunjët e ndjeja një lëmsh në fyt.Sepse ky vendim ishte po aq makabër,sa dhe krimi i të akuzuarit.

Një pyetje më shoqëronte gjithë kohës : Thjesht,përse duhej dënuar me vdekje ?
Si vallë mundej që një njeri,ti japë vdekjen dikujt,kaq normalisht.E kjo të konsiderohej si dicka normale,madje madje dhe e dobishme për shoqërinë.Sepse jetën tonë një Zot e dha,dhe vetëm ai e merr.

Por dhe në mungesë të Zotit,siç pandehin ateistët,vallë a ja vlen të dënosh dikë aq rëndë ? Dikë me tendenca psikopatie dhe që nuk ndjen keqardhje a pendesë.Apo mbase ky dënim mund të shërbejë thjesht për të shfryrë vrerin e madh që ka shoqëria.Që në fakt kjo gjë shpreh dobësi. Kjo shpjegon faktin se pse ata e duan kete denim.

Gjithashtu ne si shoqëri,gjithmonë duhet ta shohim në sy këtë të dënuar.Të jetë mes nesh.E të kuptojmë se çfarë krimesh bën njeriu.Le të jetë një moment reflektimi për gjithësecilin prej nesh.
Jeta në asnjë rrethanë nuk kthehet.Kjo na bën të mendojmë se nëse një i burgosur dënohet me vdekje,por më vonë,merret vesh që ai del i pafajshëm,do ishte një gjë akoma dhe më e pafalshme.

Për disa burgu konceptohet si “arkivol” për të gjallët.Kështu që burgu duket i kotë.Por I dënuari do vdesë,pa e kuptuar kurrë makabritetin e krimit të tij.Sepse per ta kuptuar,duhet dhe kohë.Dhe mbase,do reflektojë.Ky është qëllimi dhe i burgut.Nuk duhet parë si vend për dêmim.Por që të reformojë njerëz për një të ardhme më të sigurtë.

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com